הגעתם לרומא? אל תפספסו את הסיור הקולינרי

ישראלים רבים בוחרים לבלות חופשות ונופשים במהלך השנה באיטליה, ובפרט ברומא. העיר אשר השפיעה במידה ניכרת על התרבות המערבית מושכת אליה אלפי ישראלים מדי שנה, המגיעים לבקר בה וליהנות מהאתרים השונים המצויים בשטחה.

ישנן סיבות רבות מדוע רומא מושכת אליה תיירים רבים מישראל. למשל, ישראלים רבים נמשכים לאתרים ההיסטוריים בעיר, כולל אתרים דתיים, בין אם כאלה הקשורים ליהדות ובין אם כאלה הקשורים לנצרות. אחרים בוחרים לנפוש בעיר בגלל בתי האופנה והקניונים הפזורים בה, בעוד שיש מי שעושה זאת בגלל אהבה גדולה לאוכל האיטלקי.

המטבח הרומאי – סיפור אהבה מתמשך

אין ספק בכלל שהאוכל האיטלקי נחשב לאחד האהובים ביותר על ישראלים, ולא רק עליהם. פיצות, פוקצ'ה, פסטות, פשטידות, כדורי בשר, ריזוטו, קנלוני,לאזניות, ולקינוחים יש לנו טירמיסו וגלידות איטלקיות מפנקות. אסור גם לשכוח את כוס האספרסו האהוב.

הייחוד במטבח האיטלקי זו החלוקה בין צפון לדרום. האוכל של דרום איטליה, ובפרט של רומא, איננו דומה לגמרי לזה שמוגש בערים כמו מילאנו או טורינו אשר בצפון. המטבח של דרום איטליה נחשב הרבה יותר איכותי, הרבה יותר מיוחד וגם הרבה יותר ביתי.

כל מי שמגיע לרומא, אפילו אם הוא לא אנין טעם, ירצה לבלות במסעדות ובתי הקפה בעיר, בשביל ליהנות מהטעמים של התבשילים והמאכלים המוצעים שם. כל מי שירצה להכיר לעומק את המטבח, ירצה לערוך סיור קולינרי ברומא.

מה זה סיור קולינרי ומדוע משתלם לעשות אותו ברומא?

סיור קולינרי ברומא  נערך בהדרכת מדריך מקצועי אשר מכיר היטב את המטבח של רומא וכן מכיר היטב שווקים, בתי קפה ומסעדות בעיר. הוא ייקח אותנו אל מקומות נחשבים אך גם אל מקומות איכותיים שאינם בעיקר מוכרים לכולם, אלא רק למקומיים.

בכל אחד מהמקומות במהלך הסיור, אנחנו נלמד על המאכלים המקומיים, כיצד מכינים אותם, מאילו מרכיבים, איפה ניתן לקנות אותם ועוד. כמו כן, דרך הסיור אנחנו נלמד על ההיסטוריה של המטבח הרומאי, נלמד על ההיסטוריה של שיטות ההכנה, וכן על מסעדות ושפים מפורסמים שהפכו לאגדה בעיר.

כיצד יוצאים לסיור קולינרי?

על מנת לצאת אל סיור קולינרי ברומא, רצוי מאוד לברר מראש אילו סיורים נערכים בתקופה בה אנחנו נמצאים בעיר ולהירשם בהקדם. בפרט זה נכון אם אנחנו מגיעים בתקופה התיירותית החמה, קרי חודשי מאי עד אוקטובר. בתקופה זו מיליוני תיירים מגיעים אל רומא מכל העולם, וסביר להניח שחלק גדול מהם ירצו לצאת אף הם לסיור כזה.

חשוב להדגיש, אנחנו יכולים למצוא סיורים אשר מועברים על ידי מדריך מקומי דובר איטלקית ואנגלית, אך אנחנו יכולים גם למצוא חברות ישראליות אשר מארגנות סיור קולינרי בעיר עם מדריכים דוברי עברית. זה יכול לעזור לנו אם נרצה להבין טוב יותר את דברי ההסבר וההדרכה במהלך הסיור.

שתפו את הפוסט:

פרסומים קשורים

כותרת המאמר החדש

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו

קרא עוד